Hejj alla himla söta bloggläsare! <3

Idag när jag vaknade, vid 6-7 tiden låg jag och sträckte mig en stund i sängen och sen klev man upp och kollade på TV ((;. Efter några timmar var det dags att åka till Draget i Uppsala för att kolla på färg och tapet eftersom att vi ska renovera under påsklovet :D. Efter jag (mamma & pappa) hade vart där så drog vi till Ikea för att kolla på möbler och ta en fika *mums*. Sen åkte vi direkt hem och nu sitter jag helt plötsligt här, vid min nya blogg *soft*. Just det! ;o. Igår kom pappa hem från Florida och gav mig mina nya CONVERSE-SKOR ! Åh bejjb vad jag blev glad !!. De ser ut såhär:
Älskar er! <3
//amaandaaa

Kommentarer
Postat av: linn

haha sötnos snygga skor<3

2010-03-28 @ 20:06:03
Postat av: Anonym

oherregud

2012-07-02 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0